Moha szubjektív olvasónaplója a XXI. század elejéről

Én csak olvasgatok...

Én csak olvasgatok...

Dragonero – Legendák – Kalandok Darkwoodban

A fantasyhős a Vadnyugaton, a westernhős meg orkkal az oldalán harcol

2022. október 28. - Mohácsi Zoltán

dragonero_legendak_1_kalandok_darkwoodban.jpg

A Facebook megátalkodottan tiltja a blogom linkjének a megosztását. Veszélyes vagyok!
Már úgy másfél éve.

Bár rohadtul unom, nem tudok mit tenni.
Hiába írtam nekik ezerszer,
tojnak az én kis kopasz, felhasználó-fejemre.
Ezért e kerülőutas megoldás. 

 

Ha ide kattintasz, oda jutsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mohaolvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr9017964702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása