Moha szubjektív olvasónaplója a XXI. század elejéről

Én csak olvasgatok...

Én csak olvasgatok...

Nemlétező könyvek 12.: Jean Sani (Sanitas) – André Chéret: Bob Mallard és Pierre Puchon

Merész pilóták vakmerő kalandjai, avagy politika, bűnüldözés, egzotikum

2022. november 07. - Mohácsi Zoltán

bobmallard_pierrepuchon.jpg

bobmallard_pierrepuchon_cim.jpg

 

A Facebook szakadatlan tiltja a blogom linkjének a megosztását.
Veszélyes vagyok! 
Már úgy másfél éve.

Bár piszkosul unom, nem tudok mit tenni. Hiába írtam nekik ezerszer,
tojnak az én kis kopasz, felhasználó-fejemre.
Ezért e kerülőutas megoldás.  

Ha ide kattintasz, oda jutsz.

A bejegyzés trackback címe:

https://mohaolvasonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr3917972152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása